Mrb herkese 20+4 deyim serklajliyim ve riskli gebeyim geçmişteki kayıplarından dolayı, açılma başladı geçen hafta o yüzden sürekli yatıyorum, hareketli biriyken şimdi yatmak zor tabi, perinatologa gidiyorum rutinde, kadin dogum dr bakmiyorlar çünkü, her muayenesi detaylı, ama tetanoz yaptırmadım henuz