Ersinaz 21. Hafta çok şükür iyiyim hiçbir şikayetim yok oğlumun tekmelerle beni uyandırması hariç 🤗 20+1 de ayrıntılı ultrasona girdim ben devlet hastanesi olduğu için doktor zaten hemen gün aldırıyor. Pek bir şey anlamadım bebeği bile görmedim güya ayrıntılı ultrason.. Bi tek kalp atışını duydum ve cinsiyeti netleşti.. Sonuçları bu çarşamba göstericem