32.haftada çalışamaz raporu alıp iş yeriniz ile ilgilenen mali müşavire raporu iletiyorsunuz o SGK ya bildiriyor sistem üzerinden analık izni diye.Çalışan kişiler için geçerli çünkü çalışmadığı sürede 4 aylık maaş yatmıyor hastalanınca nasıl raporlu olup rapor parası alıyorsak aynı şekilde raporlu olduğumuz süre zarfının parasını alıyoruz doğum parası diye geçmesi yanlış aslında doğum sağ olarak gerçekleşip rapor iznin bitince yatıyor para 170 i arayıp sorabilirsiniz bana doğum gerçekleştikten sonra hemen yatmaz işe başladığınız da yatar dediler