Seheraydin her yıl farklı oluyormuş tabi bana da öyle söylendi iyi araştırmak gerekiyor 38.haftalik hamileyim şuan 32.haftada izne çıktım geçen ay yatmadı muhasebeci ile görüştüm oda 2ayin ücretini alabilmek için doğumun gerçekleşmesi gerektiğini söyledi doğum yapan arkadaşıma sordum hemen oda o şekilde onayladı doğumdan 1hafta sorma yattı benim dedi. Ptt içinde şöyle dedi e devletten hesap numaranı onaylatirsın o zaman direk hesabına yatar dedi. Zahmet olmazsa siz de öğrenip bilgi verir misiniz hangisi gerçek yaşamadan bilemicez