Cndntnr sisteme gittiğin hastane bildiriyor raporları sende muhasebecine bildiriyorsun doğum yapınca doğum öncesi izin parasını devletin verdiği süt parasını alo 170 i arayarak başvurdum doğum ücretimi toplu almak istiyorum o da işe başlayınca onaylayacak muhasebecim ben e devletten başvurmadım telefonla görüştüm