Fehime16 Milkshakee bencede olmalısın çünkü ben 1gunluk hafif Corona belirtileri yaşadım belki çeyreği bile değil ama etkiledi rabbim korusun ama Corona olanları düşünemiyorum. Tabi bu benim düşüncem herkese şifa olsun rabbim korusun hepimizi🙏🏻
Fehime16 zeynepin_annesiiii ahaha evet o yönden güzel çocukta antikorlu oluyor yarı garantili doğuyor 😌🤣
Fehime16 Burcuckmk anladım canım olsun yinede aşıların olmuşsun çok güzel 😌 evet arttı ve kurtulamayan gebeler filan haberlerde çıktıkça içim kavruldu olduk hayırlısıyla inşallah herkese şifa olsun rabbim korusun🤲
Burcuckmk Fehime16 esim yoğun bakim hemşiresi cok fazla genc hastaları oluyor allahim korusun hepimizi
Fehime16 hazaltolga1 hadi hayırlı olsun kuzum🙏🏻🧿 nasıl kolun filan agriyormu istersen parol iç sabhsi benim kolum agriyordu hafifletmisti rabbim şifa versin findigimada sanada 🥺😌
hazaltolga1 Fehime16 sağol canım ❤️ kolum acıyor hareket ettiremiyorum kısıtlı hareketi omun haricinde bi yan etki yok şu anlık o yüzden içmedim parol
elifsaricam Mkazel bebekte bir sorun oldu mu? Doğum olduysa eğer. Ben sinovac oldum 2 doz 3. İçin biontech düşünüyorum 28. Haftamdayım kararsızım hala
Mkazel elifsaricam şuan 36+2 gunum oglusumda da herhangi bir sorun olmadi. Ben 2 asimida biontech oldum doktorum dnya saglik örgütünün biontech uzerinde arastrmalar yapldgni ve onu olmam gerektgni syledi. hic korkma ol snde okafar vitamin iciyoruz ne olablr ki :)
Yenianneadayi2208 Sevilaylaylayy Biontech canlı aşı değil 😊 bende sizin gibi canlı aşı zannediyordum ama perinatolog a gittim ve canlı aşı olmadığını söyledi.Aksine hamileler için Biontech öneriliyor, daha çok çalışmalar yapılmış çünkü.İngilizceniz varsa konuyla alakalı makaleler var , araştırabilirsiniz 😊
Cemtur Fehime16 merhaba, bende 2 dozu olduktndna sonra şöyle yan etkileri oldu. Bi kere kolum çok sizladı. Hafif baş ağrısı ve boyun ağrısı oldu bu kadar ama uzun sürmedi 2 günde geçti.
Fehime16 Cemtur geçmiş olsun canım bende 1gun sürdü ama sanki 3-4 gündür rahatsızmisim gibi hissettim ağrılarım biraz fazla oldu benim
Yenianneadayi2208 hazaltolga1 canlı aşı değil canım.. Biontech mRNA aşısıdır. Rota virüsü, BCG ,OPA ,kızamık ,kızamıkçık , kabakulak ve su çiçeği gibi aşılar canlı aşılardır.Canlı aşılar da gebelere uygulanmıyor muş canım , yanlış bilgi olmasın 😊
hazaltolga1 Yenianneadayi2208 evet canım biliyorum da öyle söylediği için bende öyle dedim 🤭 sağol yine de yanlış bilgilendirmeyelim kimseyi ☺️
Hatice-Cihan Fehime16 5 aylık hamileyim aşı olmadım çalışıyorum ve iş yeri her hafta PCR testi istiyo bende covid oldum bu arada testi okadar zor verdimki her hafta veremem aşı olmayı düşünüyorum ama kararsızım napmaliyim
Fehime16 Hatice-Cihan canım Corona olanlar belli bir süre asi olamiyorlar diye haberlerde görmüştüm bı araştır istersen. Bu arada geçmiş olsun bol bol c vitamini ve su al yemeğini aksatma inşallah en yakın zamanda atlatırsın rabbim şifa versin 🤲🏻🙏🏻
hazaltolga1 Hatice-Cihan yeni atlattıysanız 3 ay falan vurmuyorlar aşı diye biliyorum 3 ay sonra olursunuz duruma göre bende hiç istemeyerek pcr den kurtulmak için oldum maalesef 🤦🏼♀️
Cemtur Fehime16 teşekkür ederim. Şifa olsun inşallah. Tabi etkisi devam etti hafta boyunca ama hafif şekilde devam etti. İlk 2 gün rahatsız etti beni sadece
Fehime16 Cemtur inşallah canım şifa olsun🤲🏻çok şükür şuan iyisin dimi bunuda atlattık ve sıra doğumda 😍😌