Merhaba arkadaşlar ben de bu zamana kadar gebeyken olmayacağım doğumdan sonra aşı olurum diyenlerdendim. Fakat son tablo o kadar korkutucu ki gebe ölümleri vs artık çok tedirginim. Kendim idari izindeyim ama eşim malum işe gidip geliyor. Bugün biontech olmaya karar verdim, cansız aşı olduğunu biliyorum ama işte herkeste ki düşünce bende de var. Bebeğe bir yan etkisi olur mu? Sonra şunu da düşünüyorum emzirirken aşı olmayı düşünüyordum o zaman da bebeğe anne sütüyle geçecek. Kendi kendime ya zekasını etkiler mi gibisinden saçma sapan şeyler düşünüyorum. En son şuna karar verdim bebek doğunca da aşılarını yaptıracağım neticede aşı karşıtı değilim. Umarım hepimiz için en iyisi , en sağlıklısı olur.