hazaltolga1 Fehime16 canımm 2.aşı böyle etkiler yapıyor korkma test yaptırırsan %100 pozitif çıkarsın çünkü canlı aşı oldun şu an kovid zaten vücudunda.. bende sanırım yarın ilk dozu olucam korkuyorum 🥺
Fehime16 hazaltolga1 ahh kuzum bugün kendimi topladım Corona olanlar napiyomus ben bu en ufak acısına dayanamadım rabbim yardımcısı olsun herkesin 🤲 korkma kuzum dün çektim bende baş ve eklem ağrıları ateş filan parolu bile ilk defa kullandım ama bgun zımba 🙆korkma bence yoksa rabbim korusun Corona olsan daha kötüymüş onu anladim dondurma ye aşıdan sonra ateşlenmeni aliyor rabbim yardımcın olsun şifa olsun🥺🤷
Yenianneadayi2208 hazaltolga1 canlı aşı değil canım.. Biontech mRNA aşısıdır. Rota virüsü, BCG ,OPA ,kızamık ,kızamıkçık , kabakulak ve su çiçeği gibi aşılar canlı aşılardır.Canlı aşılar da gebelere uygulanmıyor muş canım , yanlış bilgi olmasın 😊
hazaltolga1 Fehime16 ah sağol canım benim sanada şifa olsun bebişine de inşallah 🤲🏻🙏🏻🎀 kolayca atlatırız umarım
Burcuckmk Fehime16 ben gebeyken olmadim canım saglik çalışaniyim ilk aşı hakki geldiğinde gebeydim olmadim doğurunca oldum
Trkn_mine Burcuckmk mrb bende 11 haftalıkta oldum doktorum onerdigi için bu aşının bebeklere zararı olmaz dimi
Alyabebekk Fehime16 dün oldum ikinci dozu, 13 haftalık gebeyim bugün kol ağrısı ve hafif uyuşukluk var onun dışında ateş halsizlik vs yok. İlk dozda da kol ağrısı olmuştu aynı onun gibi şuan
zeynepin_annesiiii Fehime16 doğuma bir hafta var doğumdan önce mi olsam sonra mı çok kararsızım 2. Dozu
Fehime16 zeynepin_annesiiii bilemedim canım ben bu etkileri yaşadım oyuzdn bana göre hamileyken olmak daha iyi çocukla zorlanirdim diye düşünüyorum
hazaltolga1 Fehime16 ay oldum aşımı 1.5 saat önce korka korka 🥺 şu an biraz baş ağrım var gibi sadece
Burcuckmk Fehime16 mutasyonlar artti iyi yapmiissin zaten gebeler vurulsun diyorlar ben gebeyken net bisey yoktu
Milkshakee Fehime16 benim 2.dozum doğumuma denk geliyor çok kararsızım. Ama ilk dozunda yan etki yaşadım🤦🏻♀️
Fehime16 Milkshakee ilk dozunda hafif kolum ağrı oldu okdar. 2.doz baş ağrısı hafif ateş vücutta grip gibi kırgınlık kemiklerim hafif ağrı ve halsizlik yaşadım parol içip durdum uyudum ertesi gün dinç bir şekilde uyandım. Herkes yaşamıyormus sende inşallah yaşamazsın canım bünye ile alakalı bir durum anladığım kadarıyla
Fehime16 zeynepin_annesiiii ahaha evet o yönden güzel çocukta antikorlu oluyor yarı garantili doğuyor 😌🤣
hazaltolga1 Ecemhilal 28+2 bugün oldum çok korkuyodum bende ve açıkçası pek olmak istemiyordum ama mecbur.. rabbim pişmanlık yaşatmasın 🤲🏻
Fehime16 Burcuckmk anladım canım olsun yinede aşıların olmuşsun çok güzel 😌 evet arttı ve kurtulamayan gebeler filan haberlerde çıktıkça içim kavruldu olduk hayırlısıyla inşallah herkese şifa olsun rabbim korusun🤲
Fehime16 hazaltolga1 hadi hayırlı olsun kuzum🙏🏻🧿 nasıl kolun filan agriyormu istersen parol iç sabhsi benim kolum agriyordu hafifletmisti rabbim şifa versin findigimada sanada 🥺😌