Eligulu Yaseminmrt42 Benim arkadaşım da orda yaptı doktordan memnun ama hastane çok pisti rezildi dedi
Eligulu Yaseminmrt42 akademide arkadaşım yaptı kağıt havlu bile vermemişler dışardan almışlar hep yemekleri vs çok kötü dedi. Sevgi hastanesinden görümcem memnun kalmıştı temizlik bekleme demişti. Park hastanesini bilmiyorum çokta merak ediyorum ama söyleyen yok
zeynepanne44 Selin3544 Allah razı olsun kardeş. Çok haklısın.Polemiğe girmeden yardımcı olmalıyız birbirimize.Gozde Akademi Malatya’da gidebileceginiz en temiz ve lüks Hastanedir. Bendeki algı bu. Bunu da söylemezsem rahat edemeyecegim.gebelik zor bir dönem insanlarin düzgün yönlendirilmesi lazım.Allahtan korkmak lazim
Ahmetannesi @Ahmetannesi# komsum akademide 4.500 e doğurmuş valla hayat çok pahalı ,Allah yardımcımız olsun ,doğumdan sonra masraf bitiyormu ki 😔😔😔
Ahmetannesi Ahmetannesi valla bende sıkıldım polemikten ,yorum yazdım bir anda kendimi kavgada buldum sonra başka bir bayanla da tartıştığını gördüm ,bircok kişi ile tartışmıs bana avukatımısın dedi bence de hiç hoş şeyler değil .kızlar doğum gözdede 4.500 tl gecen komsum doğurdu .
TubaDMR4 Eligulu pazartesine randevu aldım bende miray hanıma inşallah iyi gelir bana önceki doktorum fiyaskoydu
Gulonuz TubaDMR4 miray hanm çok iyi güler yüzlü fakat gereksiz doğum parası istiyo .. 5000 bin tl nedir normal doğum için
TubaDMR4 Gulonuz 5000₺ fazlaymış cidden ya ama iyi bi doktor olsun riskli gebeliğimde destekçim olsun razıyım inan ki 🙏🏻
almila_is Gulonuz Yaaa 3 ayda o kadar artmış mı fiyatı ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde merak edip sormuştum 4000 TL demişlerdi.
TubaDMR4 almila_is detaylı ultrasona girmedim ama burada bi postta görmüştüm sevgi hastanesinde 120₺ muayene+45₺ detaylı ultrasona alıyorlarmış
TubaDMR4 Eligulu aynen tüp bebek tedavisinde ve doğal yollarla kısırlık tedavisinde çok başarılı gebelik takibi için aynı şeyi söyleyemem😒 eğer onun tedavisiyle hamile kalan olursa gebelik takibini çok güzl yapıyor