Özel hastanelerde doğum ücretleri ne kdr kızlar? Bende normalde devlete gidiyorum aslında. Devlette de bi kaç doktor denedim ama serdar büğrü ve mehmet murat Altındağ dan memnun kaldım ben.yani diğerlerine göre daha iyi öyle diyeyim. Yalnız benimde normalde adet tarihime göre bugüne kdr hep bebek 2 hafta gerideydi geç döllenme denmişti bastan. Bugün ilk defa sitmapinari gözde de serdar nemli ye gittim geri çıkmadı bebek tam çıktı falan dedi, sıvısı bı tık az bol su tüket dedi ama hiç bir şey anlamadım. Bugüne kdr devlette hep iki hafta geri çıkıyodu orda tam haftası ile uyumlu dedi bilemedim yani. Hangisi doğru anlamadim yani iki hafta sonra devlete randevu aldım tekrar oraya gideceğim öyle.