muges44 yani sonuçta normalle sezeryana aynı fiyatı veriyosan gece gelislerde +400 demenin anlamı ne ki yani, doğum bekleyen bir şey değil ki 🤷🏻♀️ saati yok yani. Bende en son sitmapinari gözde de serdar nemliye gittim, ultrasonda baya baktı vs. Normalde devlete gidiyorum ben aslında ama bı özele gideyim eşimle gitmiş oluruz diye düşündüm. Gittik neyse benim geç döllenme olduğu için baştan beri hep 2 hafta geride çıkıyordu devlette. Özelde tam haftasıyla uyumlu dedi. Hiç birşey anlamadım yani şu an 32 yim geç döllenme diye 30 çıkıyodu o şekilde ilerliyodu ama özelde öyle çıkmadı tam haftasıyla uyumlu çıktı neden anlamadım bende şaşırdım. İki hafta sonraya devlete randevu aldım bakalım orda ne çıkacak merakla bekliyorum. 🤷🏻♀️ Sizin kaç haftalık sizde karar verdiniz mi devlet mi özel mi diye. Bende bilmiyorum ama devlette mi doğum olsa acaba diyorum özeller çok pahalı falan neblim 😔