MMmerve_ valla canım benimde o haftalarda basladı 13 haftalık olduk hala kusuyorum hic bisey görmek istemiyorum agzımda acı Bi tat halsizlik yerimden kalamiyorum 12de gecer diyorlardı gecmedi prilam kullanıyorum onuda 2 gündür yer yemez cıkarıyoruö ins sizinki o kadar uzun sürmez ama alıstum bu duruma biliyoöusum ilk zamanlar kusmak benim korkulu rüyamdı simdi kusunca yeniden biseyler yiyorum önceleri Bi kere kusunca korkudan Bi daha yemek yemiyorum kendimi hasta ettim simdi cıkarsa da yemeye gayret ediyorum