Mgeroglu Aslihan2 aynı durumdayız canım bende 9.haftaya girdim su içsem öğürüyom ne yesem kusuyorum çok zor gerçekten prilam içiyorum 3 tane banamısın demiyor. Bazen bulanmayınca bende korkuyorum bişeymi oldu diye