evetbenavukatiyim canım ben de kullandım agumentin acildeki doktor vermişti kendi kadın doğum doktorumda kullanabilirsin dedi. Hatta burada ararttigimda bircok kullanan olduğunu gördüm. Ancak bazı antibiyotikleri yarım bırakırsan daha kötü olabiliyor bilgin olsun.