evetbenavukatiyim 30 haftamda kullanmak zorunda kaldım dişim apse yaptığı için dişçiler yazmıyor zaten kadın doğum doktoruma gittim o onay verdi o şekilde ilacı yazdılar gebelikte kullanılır antıbıyotik zaten ben ilacı bitirdim ama diş çekimini haftam ileri olduğu için erteledim umarım tekrarlamaz 🙏 çok geçmiş olsun size de