evetbenavukatiyim Dişim için kullanacağım, evet kullanmazsak daha kötü , evet biliyorum ama içim yinede rahat değil korkuyor biraz insan . Daha önce kullanmış annelerimiz acaba rahatlatır mı biraz
Aryapoyraz evetbenavukatiyim ben kullandım mantar enfeksiyonu yaptı bende üretiyormuş bazı hamilelerde sonra doktorumun tavsiye ettiği doktora gittim ilacı değiştirdi cok zor bi süreçti benim icin cok ürediği icin kocaman parca parca geliyordu birde doktorum bu kadar fazla olmasından sebep düşük olabileceğini söyledi ilaç kullandım iğne vuruldum enfeksiyon icin tedavi gördüm en sonda dişimi cektirdim 😩 eğer enfeksiyon varsa üretebilir ve eğer kasıntı vs hissederseniz lütfen ihmal etmeyin doktorunuza kesinlikle söyleyin
Elifdikel evetbenavukatiyim kullandım bende diş ağrım için hamilelikte kullanımı serbest bir antibiyotik zaten
Aycnnn evetbenavukatiyim Dişim için kullandım ama hepsini bitirmedim ağrım kesilince bıraktım doktorum kullanabilirsin demişti henüz doğum yapmadım ama bi problem gözükmüyor şuan bebeğimde
mathildaa evetbenavukatiyim disim için kullandım apse olmustu. O geçti, ön dislerimde ayni sey oldu. 2 kez kullanmak zorunda kaldım hatta.. augmentin hamilelikte rahatlıkla kullaniliyor, 26.haftaya girdik. Tekrarlamasin diye dr uzun tavsiyesiyle tedavi oldum, küretaj yaptırdım. Gecmis olsun
evetbenavukatiyim Aryapoyraz Şuanda idrar yollarımda bir sorun yok ama sizin tecrübeleriniz benim için altın değerinde . O yüzden en ufak şikayette hemen tahlil vericem çok teşekkür ederim
evetbenavukatiyim Aycnnn Bitince tedavinizi yaptırdınız mı dişinize ? Yaptırmadıysanız tekrarladı mı?
Aryapoyraz evetbenavukatiyim ben 12 haftamda diş çektirmek için kullanmıştım augumentini 12 haftamda mantar enfeksiyonu oldum bu ilaçtan sebep idrar yollarımdaki enfeksiyon yeni cıktı 1 bucuk haftadır var ihtimalinden dahi korktuğum için doktorumunda bildiği birsey diye kesinlikle antibiyotik istemedim doğal takviye kullanıyorum 😔 insallah buda gecer
Elifdikel evetbenavukatiyim augmentin bitirmemistim ama onun gibi bir antibiyotik bitirdim yine hamilelikte disimden çok çektim ilk zamanlarımda
Aycnnn evetbenavukatiyim yok yaptırmadım 20lik diş çekimi yapılması gerekiyordu 3 aylıktım o zaman yapılıyordu ama açıkçası cesaret edemedim suan 7 aylık oldum allaha şükür bir ağrı yok arada böyle agrıcak gibi oluyor karanfil yağı ile geçiştiriyorum
ZumrutHanim claricide antiviyotik ictim. x kategorili fitil koydum yine riskli estrofem 1.5ay x kategorili adalat iciyorum tansiyon ilaci ama kasilma icin Allaha emanet
evetbenavukatiyim Aryapoyraz İnşallah geçerde yukarda biri kürtaj mürtaj demiş geri yanıtta vermiyo ben mi yanlış anladım anlamadım
evetbenavukatiyim HaticeeC Allahım kürtaj olarak anladım o elimde antibiyotik Allahım nolur bir şey olmasın diye dua ediyorum . Çok teşekkür ederim bilmiyordum öğrenmiş oldum saolun 😂
HaticeeC evetbenavukatiyim bende diş doktorundan ilk duyduğumda kürtaj olarak anlamıştım olur öyle şeyler 🤭😅 rica ederim canım ne demek
evetbenavukatiyim Aycnnn Bende şuan 6. Ayın içindeyim bir müdahale yaptırmaktan korkuyorum . Acaba ilacı bitirsem beni 3 ay idare eder mi ki 😏