Bende sehir hastanesine takipteyim suan dogum ıcın o kdar arada kaldım ki. Arkadaş memorial da 15 bine dogum paketi aldı buda bayagı yüksek geldi bana. Tek dogumlar deseniz oncesinde bıkaç takip muayene mutlaka istiyolar. Coka rada kldım ama arkadasların hastane hakkında yazdıkları olumlu yorumlar sehir hastanesi yönunde içimi rahatlattı 😍😍🤔