Merhaba arkadaşlar 11:30 civarinda bugün çok şükür Saglikla Almilamizi kucağımıza aldik.
Ve size Ankara şehir hastanesi hakkında ufak tefek bilgiler vermek istedim.
Gerçekten çok güzel doktorlar ebeler ve hemşirelere denk geldim gerek motive olarak gerek ilgi olarak.Tek kişilik odadaydim duş alma olanagi sagliyorlar tertemiz havlular verip duş almanıza yardımcı oluyorlar.Sonrasinda çok sık kontrole geliyorlar ve gerek yuruyus gerek platesi beraber yaptiriyorlar yaninda bekliyorlar.Yani kısacası ben aşırı derece memnun kaldim.Bir sorunuz vs varsa dinliyorum.