almilaumay12 öncelikle hayırlı olsun maşallah minik meleğe ♥️ Bende uzun süredir şehir hastanesi takipliyim ve gayet memnunum bir iki şey sormak istiyorum gereksiz vajinal muayeneden kaçınıyoruz diyolardı sık sık açıklık bakıldı mı, birde doğum sonrası hasta bezi vs mi kullanıldı yoksa depend mi