Esra3452 Deletedmom93428 amin amin inşallah ama Doğum ne zman olur acabalar merak içerisindeyim şahsen
Morvy Sevda_27 nst ye aldanmayın benimde hiç sancım çıkmıyordu sabah gittiğimde ama ertesi gece doğurdum🥲
Sevda_27 123-4 canım gece geldi afedersin tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteye sildim kahverengi pıhtı sümüksü bir şeydi hiç ağrımda yoktu suyumda gelmedi doktor bakdı açılmada yoktu nst sancı çıkmamış
Esra3452 Sevda_27 sancı belli olmuyor ya bianda bile gelebiliyor benım hala hafiftenn adet sancısı gibi var
gebeskaplumbaga Sevda_27 nişan nasıl bişeydi bende 38+1im doğmak bilmiyo ne nişan var ne su ne sancı 🤦♀️