Esra3452 Deletedmom93428 oo zman ne olacak Ki valla resmî atmayı bılsem nst mi atarım ama bılmıyorum nasıl yapcam ki
Deletedmom93428 Esra3452 Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır Burdan kuzum
Esra3452 Bu dün Ki olan sancım haftama daha var dıye serum taktılar sancımı hafifletmek için bugün yıne gidecegım ama ıllakı adet gibi agrılarım oluyor
Esra3452 Deletedmom93428 alsalardı Doğuma alacaklardı ama dediğim gibi haftan bir kaç gün daha gecsın dıye serum taktılar canım
Esra3452 Deletedmom93428 amin amin inşallah ama Doğum ne zman olur acabalar merak içerisindeyim şahsen