Deletedmom93428 yaa Allahdan hayırlısı olsun inşallah
Sevda_27 inşallah
Sevda_27 düzensiz hafif sancılar var
Sevda_27
aynen benım hanımefendı de öyle 😁👶
Sevda_27 teşekkür ederim canım darısı banada inşallah bian önce bende görürüm 😅🥺
gebeskaplumbaga inş canım😂🥰
Deletedmom93428
canım benım nts ye bakar mısn yıne yeni bu
Esra3452 dün attığına göre bu nstde daha az sancın var sonlara doğru yükselmiş🤭
Esra3452 Bu sancı seni doğurtturmaz canım 🙂
Aynen kuzm
Aybuss
aynen serum taktılar çünkü sancılarımı azaltmak için 3 gün önce
Merhaba kızlarrrr nst atsam bakar mısnız sıze zahmet
Bebeğin kalp atışları güzel Sancın var hafif oda..