Merhaba kızlar nişan dedıgınız nasıl oluyor ben 36+4 haftalık gebeliğim bebek rahim ağzında doktor 1 cm açılman var dedı ayrıca böyle lekelı intap gibi birsey geldi vajinamdan nedendir acaba Doğum yakın mıdır hafif hafif adet sancısı gibi agrılarım oluyor