CaglaG Manolya1233 dün gece benim de aynısı oldu bu kadar erken regli belirtisi olabilir mi acaba ya 🤷🏻♀️
Annewith CaglaG benimde şaşırtıcı sekilde nerdeyse 9 10 gun vardı reglime sürekli sanki olucakmism gibi bie his ve ağrı vardı o zamandan beri geçmiyor hala ayniyim 6 gün var reglime
Annewith Blackcloud benimde 16 Eylül bat erken ogrenmissiniz ne güzel hayırlı olsun insallah saglikla gelsin😍😍 erken gebelik testi mi yaptınız acaba
Blackcloud umudumvar2 Aksine geç yumurtlama oldu bu ay muhtemelen yani geçen ayın 30 yada 31inde yumurtlamışım uygulamaya göre. Dün test yaptım silik çıktı çizgi zaten canım. İlişkinin üstünden 10-11 gün geçti.