CaglaG benimde 18-19 felan ama adet gormez isem 20 eylul de test yapacagım inşallah adet gormem diye dua ediyorum 4 yıldır bekliyoruz tedaviyee basladık inşallah hamileyimdir. Bu aralar cok psikolojim bozuldu anlamadım neden. Gordugum butun ağlamaklı videolara ağlıyorum her anne bebek kavusma videosuna denk geldiğimde ağlıyorum Allak bullak oldum😞😞😞