dnzcnrb yok canım bana da verilmedi hiç bir şey kullanmadım bol bol balı süt ve bol sıvı ve bol meyve yemekten başka bir şey yapmadim ilk 3-4 günüm çok berbat geçti ama şu an 7. Günüm çok şükür çok iyiyim. Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim, size de geçmiş olsun 🥰♥️