melekylmzr benim bugün 14. Günüm hiç korkmadim bebeğime bişey olcak diye düşünmedim . Ağrılarınız olcak ben 5 gün ağır geçirdim çok şükür sonra iyi oldum sadecce biraz öksürük var o kadar . Bal a zencefil koy karıştır ye bide ıhlamur kaynat ihlamuurn içine bu karışımı bırak limon sık iç . Günde 2 bardak . Pekmez ye . Bol su iç . C vitamini al . Sakın yemek yemeyi birakma bırakırsan daha beter olursun . Ben istemiyordum . Eşim bunları zorla yapıp veriyordu bana . Zorla yemek yediriyordu . 2 günde bı görümcem gelip parol serum yapıyordu . Öyle öyle iyi oldum . Korkma korkulacak bişey yok