Çok geçmiş olsun hanimlar. Bende covid olup ağır geçirenler denim. Evde 6gun ateşler içinde yattım yapmadığımiz şey kalmadı nefes darlığı baslayinca hemen hastaneye kaldırdılar 10 günde hastanede tedavim sürdü ama çok zor iyi oldum. Dikkat edin herkeste aynı seyretmiyor benim direk ciğerlerini kaplamış zor temizlediler. Doktora görünün muhakkak. Evde tedavim devam ediyor. Çok şükür Rabbime iyiyim. Rabbim hepimize safi ismiyle şifa versin inşallah. Sağlıkla Evlatlarımıza kavusalim inşallah.. . 🤲🏻🤲🏻🤲🏻