18 haftaliktim varyant corona geçirdim. ilk 10 günüm ağır geçti öksürük ve yüksek ateşim vardı. evde yattığım odada soguk buhar makinesi çalıştırdık eşim eklem yerlerime soguk havlu tuttu sürekli bol bol mandalin meyve vb seyler yedim ilaç olarak sadece paraları kullanabildim günde 3 kere. günde iki kerede ılık duşa girdim ateşi kontrol altında tutuyor. suan 20. haftadayim halen kuru öksürük mevcut. lütfen korkma ve güçlü kal yemek yemeği asla kesme ve zorla ye muhakkak. ara ara kusmalarim oldu tam almadığimdan kaynaklı diye düşünüyorum. aşım yoktu düşük riskinden yaptırmadik ama eşim 2 doz biontec aşılıydi sürekli yanımda olmasına rağmen hastalık ona geçmedi..