Cidella melekylmzr İğneyi ben de bugün aldım daha. Önceki süreçte sadece asprin kullanmıştım. Şimdi ikisini de kullanacağım. Tüp bebek surecimde de iğne kullandığım için karından yine kendim yapicam. Göbek deliğinin dört parmak aşağısından yapıyoruz. Yarım ay sekli gibi düşünün o sırada yaparsınız iğneleri. Eşiniz de yapabilir ama bence kendiniz yapın daha az acıyor
Cidella damlaortakci Ben gittim hastaneye. Hatta yapmaya gerek yok dediler yapmayacaklardi. Ben de ya pozitifsem hala dedim. Bu saatte gelmissinuz madem yapalım. Yoksa karantina sonrası test yapılır diye bir şey yok dedi hemşire. Herkese böyle yapıyorlarsa virüsün yayılması çok çok normal
damlaortakci Cidella aynen oyle bende daha demin bi numra var onu aradim delta veryantiyim 6. gunum bugun karantina bitikten sonra test vercekmiyim dedim yok dedi
Kahverengi melekylmzr 27 haftalık hamileyim bugün 10 günüm 4 günüm kaldı ben kolay atlatanlardanım ne ateşim çıktı nede başka birşeyim oldu sadece koku alamıyorum koku almamak çok kötü birşey 😑
melekylmzr Kahverengi çok geçmiş olsun rabbim tüm hastalara şifa versin nefes alma zorluk daha ilk günüm
dnzcnrb Kahverengi çok geçmiş olsun bende aynı sizin gibi geçiriyorum doktorum kan sulandırıcı vermedi siz aldınız mı kan sulandırıcı
Cidella damlaortakci Eşimle ilk aynı anda ateşimiz çıktı. Onun 1 gün sürdü geçti. Benim 1 haftaya yakın sürdü. Halsizlik ve iştahsızlık olunca test yaptırdım yoksa tatilde denizde usuttum diye düşünüyordum ben burnum falan da akinca. Eşim de aynı anda test verdi o negatif çıktı. Hatta karantinada da hiç dikkat etmedi hep yan yanaydik hamileyim diye yalnız bırakmak istemedi. Geçen yine test yaptı kulağı agridigi için yine negatif. Ama o iki doz biontech olmuştu. Aşının gerçekten koruduğunu orda anladık. Ben de tek doz sinovac olmuştum. O bile az da olsa korudu ki çok ağır geçmedi.
melekylmzr Senayyaprak33 geçmiş olsun size de inşallah kolaylıkla atlatırız kaçıncı gündesinjz Teşekkür ederim dikkat edicem 🥰
Kahverengi melekylmzr kadın doktoruma sordum hamilelere ilaç yasak biliyorsunuz bana balı zencefil önerdi hergün bir kaşık yemeni öneririm bide pekmez normalde bu tarz şeyler sevmem ama ilaç niyetine mecbur
damlaortakci melekylmzr evet bi numra var orayi ariyosun delta varyantiysa delta duz covidse covid diyo hemde ordan kac gun kartinda kalcan ne zaman cikcan hepsini soyluyolar
canoldunbebegim Canım normal covid mi delta varyant mı doktorlar bişey dedi mi ? Delta varyantı ise ciğerleri çok fazla etkiliyor, Ona göre acil tedaviye başlaman lazım inşallah çabuk ve sağ salim atlatırsınız
melekylmzr canoldunbebegim bir sey demediler testte de yazmıyor canım delta büyük ihtimal sırt ağrım çok fazla
Mucizecim melekylmzr Hic korkma cnm 9 haftalık hamileyim bugün 10. Günüm baya azaldı artik semptomlar ben cok ağır geçirmedim eklem ağrısı tat koku kaybı birde gebelikle alakalı olarak mide bulantısı yasadim öksürük nefes darlığı olmadi bende ama ben olduğum ilk günden cam kozalagi pekmezi içmeye başladım etkisi vardır kesinlikle bol su iç c vitamini al bol bol morelini yüksek tut ağrın oldukça parol içebilirsin en kısa zamanda atlatman dileğiyle cok geçmiş olsun…
Aycaaa571 melekylmzr bende geçen ay geçirdim. İlk geçirdiğimde üşüme oldu ateşlendim olacağımı sanmıyorum sağlık ocağına kontrole gidince doktora gribim öksürük var burun tıkanıklığı var dememle adam direk teste yönlendirdi bir baktım pozitif çıktı ama heralde bitimindeydi kovidin ayakta geçirdim parol içtim arada nane limon yaptım böyle böyle atlattım çok şükür elhamdüllillah
Melekceee melekylmzr canım 40+3 gun hamileyim ve 1 haftadir koronayim şuan cok skntiliyim bebegim doğsa ne yapacam diye
melekylmzr Melekceee çok geçmiş olsun olumlu düşünmemiz gerekiyor zor oluyor biliyorum inşallah sağlikla kucağınıza alıp koklarsınız nasıl geçiyor sizin
Sakileyt melekylmzr yani covid olmasakta zencefil yiyebiliyomuz balla hamileyken zencefil tozu var bende
Havva-celik melekylmzr bende dün doktoruma sordum yoksa artık psikolojim bozuldu öksürük beni magfetti 🥺 çok şükür düzeldim birazda olsa böyleyken de ne zormuş ama bugünlere d esukurler olsun