AlyaEkmen_ Meltemf 23 🙈🥲ama ben sürekli takibimi şehir Hastanesi’nde yapıyorum sadece eşimin görmesini istediğim ekstra durumlarda pınar hanıma gidiyorum 🤰🤗
Hilallllllll Orda çalısan hemsire arkadasim Başak Göçeri tavsiye etti ona gitmeye baslicam bende Nslhnshn
AlyaEkmen_ ogrencianne35 ayy demeyin öyle yaa tabiki izmirle kıyaslanamaz ama bence o kadar yasanilmayacak bir şehir değil 🤗ben Mudanyaya yakın olduğum için canım sıkıldıkça oraya kaçıyorum İzmir’i hatırlatıyor bana orası 🙈kordonu alsancağı😂
ogrencianne35 AlyaEkmen_ ay heryeri berbat bursa nin bilmiyorum gezsem de sevemedim her yer avm hele bir fsm var diyorlar her yer inşaat iğrenç bi şehir
Baharozdemir Mrblar ben de görev nedeniyle Bursadayim beş yıl oldu geleli, kayiplarim var 20 hf şu an, Allahim herkese de bana da nasip eder ins kucağımiza sagsalim almayı, acıbademde perinatolog m.özgür akkurtta gidiyorum
EceDrn ogrencianne35 hangi semtte yaşıyorsunuz acaba o yüzden mi sevemediniz ki 🤔 ben doğma büyüme bursalıyım sevmediğim çok yeri var 🤦🏼♀️ her yeri güzel değil yani ama güzel olan yerleri de var tabi belki görmemişsinizdir diye soruyorum 🤗
Baharozdemir @ogrencianne35 bence siz önce sevmek isteyin nerden geldiniz bilmiyorum ama emin olun birçok sehri görev dolayısıyla bilen olarak söylüyorum güzel şehir, pahallı şehir sadece,
ogrencianne35 handenur__ evliya şehri diye sevmek zorunda değilim ailem arkadaşlarım çevrem yok ve ayrıca gezilecek bir yeri de yok benim için siz sevin size sevmeyin diyen yok sizde izmir i sevmezsiniz yaşamak istemezsiniz bile hatta orada ben size nasıl izmir i sevmezsiniz demem. 😉
handenur__ ogrencianne35 sevmiyorsan bile yaşadığın ekmek yediğin toprağa saygı göster sevmek zorundasın demedim zaten lanetliyor gibi göstermen şaşırtıcı bursa da senin için ölüyor du 😁😁
ogrencianne35 handenur__ ben bu forumdaki hanımefendileri gerçekten anlamıyorum sizlerle aynı şeyleri düşünmeyen aynı şeyleri yaşamayan insanları neden böyle yorumlar yapiyorsunuz hala anlamis degilim hanim efendi benim fikrim sizi asla ilgilendirmiyor ben size yorum yapmadım herşeye karışmak zorunda değilsiniz iyi günler.
bebisininannesi54_ Ve burda hangi doktoru hangi hastaneyi tercih ediyorsunuz fikir alışverişi olsun belki değiştiririm doktorumu
ogrencianne35 bebisininannesi54_ ben embiye yılmaz da doğum yaptım kendi muayenehanesi var anlaşmalı hastaneleri ben hayat hastanesinde doğum yaptım
EceDrn bebisininannesi54_ Faruk dinçşahin e gidiyorum ben. Gayet ilgi ve her soruna yanıt bulabileceğim bir doktor tavsiye ederim. Nilüfer de mark avm yanı zeno plazada kendisi.