Meltemf merhaba benimde 2 yıl oldu bursaya taşınalı ,ikinci bebeğimi bekliyorum tam 7haftalık olduk ,bende Demirtaş prestij hayatta oturuyorum..ilk hamileliğimde Pınar Türk e gitmiştim ,daha sonra Senem Alkan Akalın a geçtim ,ikisi de çok iyi doktorlar ☺️