Meltemf bende bursa erikli den 35 haftama yarın giriyorum normalde evke plazada senem Alkan Akalın a gidiyordum yakın zamanda ablam Kestel devlet hastanesinde doğum yaptı ve memnun kaldı hem doktorundan hem hastaneden yeni özelden farkı yok, Sibel üstünel tan doktorumuz, bende oraya başladım doğumu orda düşünüyorum, kesinlikle Şevket Yılmaz hastanesiyle kıyaslanamaz