Lavin25 Dfye her hamilelik gibi her Doğum da farklı ama 3de ben korkmazdım herhalde havalı havalı giderdim Doğuma bu işin piri benim der gibi 😁
Enesefe Lavin25 sezeryan olacak canım ilk çocuğun sezeryan ama çok heyecan mi.korku mu bilmem ayaklarım yerden kesik sanki 😀😀
Lavin25 Enesefe heyecandır o heyecan iyi düşün iyi olsun inşaAllah herkes için dilediğin gibi senin için de hayırlı bu olur canım 😊💐
Selmapiskin Lavin25 26 -27 ne zaman gelirse bekliyorum vallahi 39 haftalık oldukk. Küçük ağrılar dışında tık yok
Lavin25 Selmapiskin bende de durumlar aynı sadece bir pazartesi beni çok ümitlendirdi düzenli sancım oluyordu 1cm açıklık oluşmuş ama son 2 gündür en ufak sancım Yok malesef hayırlısı olsunhakkımızda cinsiyeti ne bebişin ? 😊
Selmapiskin Lavin25 o aşamaya gelebilsem 😆 ama tabiki hayırlısı her şeyden önce. Onlar geleceği vakti bilir biz relax olmaya bakalım
GecesMom Zeseceme Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah 🙏🏻 Güç kuvvet diliyorum sizide Allah yardımcımız olsun ☺️
esilaa Sevgiarslan canım senşnde doktor sıkıntılı zaman muayeneyi çoktan yapması lazımdı bir şey söylemiyor mu hemen gün versin sana doğurtsun artık
Zelihabalci Benim doğumumuma 12gün var sadece arada bir ıslaklık oluyo arada bir birden sancı geliyo hastaneye gittim acılma yok cocuk iyi sadece NTS sancın var dedi ama ben gayet iyiyim ağrık yok oyüzden eve geldim
Lavin25 Zelihabalci eve gelmen daha iyi olmuş hastanede insan bunalıma giriyor doğuranları gördükçe hamile eğzersizleri yap yürüyüş yap bol bol canım 😊
Yaseminkcr Lavin25 40haftalık olduk bugun bız bızde suan bı tık yok beklıyoruz doktor haftaya cuma günü suni sancıyla dogumu baslatcak.. Arada kasık agrılarım oluyo asaga baskı bıde catılarım fena agrıyo onu dısında bısey yok bende
Lavin25 Yaseminkcr belki rahmin açılıyordur genellikle ondan olur kaşık ağırısı hareket et bol bol 😊 inşaAllah suni sancıya gerek kalmadan Doğum yaparsın😊💐
Yaseminkcr Lavin25 ıkı sefer nts ye gırdım orda da cıkmadı sancı cok az dıyo doktor acılmam en son gecen hafta baktı yok demıstı kapalı dedı..
Burcu2012 Ashenur benimde 26 temmuz son tarih ama hiç bişey yok ya çok rahatız geçen hafta yürüyüş sonrası kaşık ağrısı oluyordu bu hafta oda yok nolcak bilmiyorum doktorunuz ne diyo
NekwaSultan Lavin25 Inşallah canim ya ben zaten 40 günden hazırım :) Abisi 42 de doğdu bu o kadar bekletmez inşallah bugün 39 olduk :)