Asell Lavin25 benımkı normalde 25 son gun ama doktor 24 ne kadar oldu oldu olmassa suni sancıyla başlatırız dedı doğumu korkuyorum heycanlıyım 🙈🙈 İnşallah daha erken kendı sancılarımla olur🙏🏻
Lavin25 Asell inşaAllah herşey gönlünce olur hemencik doğar bebişin rahat ol korkunu unut öyle git Doğuma herşeyi akışına bırak korkarsan senin için zor olur 😊
Lavin25 Nebiyeee benimde ilk o yüzden bende korkuyorum yeterince açılmam olmaz doğumum zor olur diye ama hayırlısı neyse o olur tabi 😊
Asell esilaa aynı benımde canım salı gunu başlatılıcak sunı sancıyla aynı hafıf agrılarım oluyor ama dogum sancısı degıl inşllah kendı sancımızla başlar🙏🏻🙏🏻
MrweSpmz esilaa aynı beni anlattın😕 açılma Yok doktor muayene edip suni sancıyla başlatacak olmadı zorlanırsam spinal sezaryen olur dedi🤷♀️ Bende ptesiye kadar kendi sancım gelsin diye dua ediyorum🙄
esilaa MrweSpmz ah ah bende kuzum inş sancılarımız gelir hurma yiyorum ben yürümeye çalışıyorum olduğu kadar işte 😐
Dfye Lavin25 benmde 23 temmuz cok az kaldi 38 de tam alcak insallah hepimize hayirli doğum nasip etsin heyecan cok fazla sevincte korkuda hepsi karisik bu arada 😊
Lavin25 Dfye rahat ol akışına bırak her anın keyfini çıkar inşaAllah kolay ben mutmuslu bir Doğum anısı olur 😊💐
Enesefe Lavin25 sezeryan olacak canım ilk çocuğun sezeryan ama çok heyecan mi.korku mu bilmem ayaklarım yerden kesik sanki 😀😀
Dfye Lavin25 sezaryan olcak bebek ters donmedi bir turlu kafa yapisida iki hafta onden o yüzden alalim dedi 38 de üçüncü benm ama bunda teknoloji felan oku izle korktum sanki ilki dogurcam 😂
MerveEryurukAtalay Sevgiarslan bizde oyleyiz 40+5 olduk bugun ama gelmek bilmiyor.. 4 gozle onu bekliyoruzz
Lavin25 Dfye her hamilelik gibi her Doğum da farklı ama 3de ben korkmazdım herhalde havalı havalı giderdim Doğuma bu işin piri benim der gibi 😁