Lavin25 Yaseminkcr belki rahmin açılıyordur genellikle ondan olur kaşık ağırısı hareket et bol bol 😊 inşaAllah suni sancıya gerek kalmadan Doğum yaparsın😊💐
Yaseminkcr Lavin25 canım bebek kanalda bası asagada dıyo doktor bu carsamba kontrol var bakalım son kontrol artık bu 😊
NekwaSultan Lavin25 Inşallah canim ya ben zaten 40 günden hazırım :) Abisi 42 de doğdu bu o kadar bekletmez inşallah bugün 39 olduk :)
Lavin25 NekwaSultan inşaAllah canım herşey dilediğin gibi olsun 😊💐 bende 39+1 oldum bütün bende de tık Yok malesef 😂
AyseGulcihan Lavin25 benım uc günüm var allh nasıp ederse ara sıra agrı grıp cıkıyo belıme vuruyo suanlık bı skıntımız yok allha skur 🙏
Lavin25 AyseGulcihan belde ağırı varsa onlar gerçek sancılar oluyormuş genelde Aralık’ları takip et deüzenli olursa doktora git inşaAllah bir nefeste doğurursun 😊💐
Esrakm 23 ü günüm doluyor ama bende tık yok hafif hafif adet ağrısı giriyor ama nst de bişey çıkmıyor 3 daha bekleriz yatışını yaparız dedi doktor ama bekliyorum belki kendisi gelir diye
Yaseminkcr Esrakm suancanım bnde aynıyım adet agrısı gıbı agrılar var sancı cıkmıyo bugun 40haftalık olduk
Lavin25 Yaseminkcr oh oh iyi bari Nebil Doğum pozisyonu almış inşaAllah kolaylıkla doğurursun canım ☺️
Melos Lavin25 son 5 ☺️ Bizim de 26 temmuz olarak görünüyor ama bakalım nasıl olacak hiç gelmeye niyeti yok kızın ☺️😂