Hfz42 benim doktorum hiç yapmadı sancım oldu diyene kadar birde ben yurt dışındayım sistem biraz farklı burda ama benim bildiğim Türkiye’de 38 hastalıkken ilk çatı muaynesi oluyor doktoruna sor bence bunu bazen ihmal ediyorlar bizler üstüne düşmediğimiz sürece 😊