esilaa bende pazartesi hastaneye gittim sabah düzenli kasılmalarım vardı 1cm açılma var dedi doktor 26 temmuz Doğum tarihi eyer 4-5cm açıklık olursa ama sancım olmazsa suni sancı olacak yoksa bir hafta daha bekleyeceğiz ona göre ne şekilde Doğum yapacağım belli olacak ☺️ Sen neden sezeryan ile yapıyorsun canım bu arada gözün aydın inşaAllah Doğum ve sonrası hem senin için hemde bebişin için çok güzel olur ☺️