Başınız sağolsun bende 30 haftalik kaybettim sizi çok iyi anlıyorum ama neyse ki bir oğlunuz var sukredin benim ilkti eve bomboş gittim onda teselliyi bulursunuz bide onu düşünün çok zor 37 haftalik kolay değil o kadar karnında taşı ama Allah’ın takdiri isyan etmeyin Allah diğer çocuğunuzu size bağışlasın