Feyza-nur Deletedmom9823 hayır yazdıramıyorsunuz hastane doğum kağıdı veriyor kimliği o kağıtla çıkartıyorsunuz
Glcn22 Deletedmom9823 doğum belgesi fln istemediker bizden kimlik için doğum tarihini sordular sadece
Glcn22 Deletedmom9823 bakım bnm eşimden istememişler doğum belgesi ama belki isterler yani belli de olmaz heryer sen istanbuldasın
Deletedmom9823 Ece003 yok kız doğurmadım daha 2 gün sonra babamın ölüm yıldönümüde o tarihte doğurursam ertesi gün yazabiliyor muyum onu öğrenmek istedim
balbocegim27 Ece003 heralde deprem olunca geç yazılanlara falan ceza varmış bizimkiler de vermemek için 20 eylül demişler
Calisananne25 Deletedmom9823 eski yıllarda oluyordu fakat günümüzde olmuyormuş artık. Bizim de doğum tarihi 31 Aralık gibi görünüyor şansa bakar mısınız 🤦🏼♀️ umarım 1 ocağa kadar bekler
Busramnida Deletedmom9823 Hayır doğum tarihi aynı şekilde yazılıyor eskisi gibi kafaya göre tarih yazılmıyor ayrıca doğum belgesi isteniyor
Ela20 Deletedmom9823 eskiden olsa 10 gün sonrasına da yazdırırdin ama şuan için bildiğim kadarıyla hangi gün doğduysa fakat tanıdık olan arayana biri koyup yapabilen varsa olabilir