Deletedmom9823 şey benim kelimeme kıruldıysanız özür dilerim hani eski zamanda değiliz dedim ama yanlış anlama olmasın lütfen kormak biyetinde değildim öncelerden öyle yaparlardı yaa doğum kağıdını alıp nüfus müdürlüğüne gidiliyor bildiğim kadarı ile ona göre yaparlar