Ecrinimleyla merhaba.. benim yengeme de aynı şeyi söylemişlerdi, down sendromlu olma ihtimali çok yüksek dediler hatta aldırmasını söyleyenlerde oldu ama sapasağlam doğdu çok şükür.. testlerin %100 doğruluk payı yok o yüzden ben yaptırmayı düşünmüyorum, çünkü kalan aylarını moralsiz geçirmenden başka bir işe yaramıyor bence.. moralinizi bozmayın inşallah sağlıklı doğar ve büyür 🙏sonuca takılıp kalan aylarınızı zehir etmeyin kendinize🤗