Ecrinimleyla ahhh ahhh bi ben sorarken bu soruyu şuan her bu uygulamaya girdiğim de en az 5 kişiden 1 i bu soruyu sormaya başladı bizim de 123 kişi de 1 kişi riskli çıktı benim de kızım olacak inşallah 😍❤️
4 lü tarama testim de çıktı benim ben 2 li yaptırmadım öncelikle sakin ol emin ol bebişin sağlıklıdır 😍😍 bana da öyle dediler bu hemen bebeğin hasta anlamı taşımıyor ‼️ Ben direk Nifty genetik tanı yaptırdık bende %99.9 bişey yok çıktı 20 haftalıkken ayrıntılıya girdik onda da temiz çıktı emin ol temiz çıkar canım senden şimdi ne yapmanı istedi doktor böyle bir durumda ??