Ecrinimleyla canım çok yakın bi zamanda yaşamış biri olarak yazıyorum. Benim ki de yüksek riskliydi. Değerim 1/170 di. Üstelik ense kalınlığımız normal , burun kemiğimiz de vardı ve yaşımda 22. Yani riskin çıkmasının tek nedeni kan da ki değerin yüksek çıkmasıyla oldu. Benim de aldırma gibi bi düşüncem yoktu. Ama böyle bir şey varsa kendimi hazırlamak istedim. Yoksa da kalan 6 ayımı zehir etmemek için araştırmalarım sonucunda ve doktorumun da tavsiyesiyle nifty test yaptırmaya karar verdim. Doğruluk oranı %99.7 ve sadece kan alıyorlar. Yani bebekte sende risk yaratacak bi işlem değil. Sadece fiyatı biraz yüksek farklı laboratuvarlarda farklı fiyatlar verilebiliyor. Ama ben genoks laboratuvarın da 1500 tl ye yaptırdım. Şimdiye kadar da bundan daha uygun bi fiyatla karşılaşmadım. Sonuçlarım daha bu pazartesi çıktı. Ve hiç bişey yokmuş bebeğim gayet sağlıklıymış. Kendini üzme falan demiyicem çünkü biliyorum ki insanın elinde değil. Ama bununla beklenmeyeceğini de söyleyebilirim. Yani bu sonucun kesinleşmesi için bir şeyler yapmanı tavsiye ederim. Bu arada senin testin riskli çıkmasının sebebi ney ? Yani burun kemiğimi ? Ense kalınlığımı ? Yoksa beta ya da pappa değerlerinden dolayı mı yüksek çıktı ?