Ecrinimleyla bende bu testin sonucuyla uğraşıyorum kaç gündür 3 gün önce sonucu aldım risk grubundaydım 1/155 sevk ettikleri İzmir tepecik kadın doğuma gittim bugün amniyosentez uygulamak istediler çok riskli olduğu için durumum kan testini yapamıcaklarını söylediler rica etmeme rağmen. Bende çıktım Özele gittim Ege şehir hastanesine gittiğim doktor Baya ilgilendi tekrar ölçüm yaptı bi sıkıntı görülmedi ultrasonda ama o kan testini önerdi zaten bende yaptırmayı düşünüyordum pazartesi günü kan alıcaklar sonuç 12 14 günde çıkıyormuş. Umudunu kesme herşey Allahtan inşallah sağ salim kavuşursun kızına 😇😘