Selinin evet bugün özeldeki doktorum bana bu testi önerdi yurt dışına gönderiliyormuş DNA ya bakıyorlarmış gittiğin hastane yapabilir ama yapmayabilir de dedi eğer hastane yapmazsa sen kendin de yaptrabilirsin ücreti biraz yüksek dedi o test kesin sonuç veriyormuş nereye yaptırdın acaba biraz bilgi verir misin inşallah bende senin gibi güzel sonuç alırım yarın herşey belli olacak kadın Doğum yapmazsa bu testi ben kendim özel olarak yaptrcam senin gibi