Ceren beni bana bıraksalar bi cesaret normal denicektm ama plasenta aşağıda olduğu için 30haftaya kadar imkansız dedi doktor şimdi çıkıyo yukarı ama oğluşumun kafası azıcık büyük kesi olayına tamamen karşıyım keserler bliorm o yüzden sezaryen olucam büyük ihtimal😍 doktor kesi yapmamaya söz verirse normali denerim ama