1PrensAnnesi [bilinmeyen] aynen öyle 🙄 ben çok kötüyüm anlamıyosun beni diyorum hala kaban giy yok evde ceket giy çorap giy sanırsın kutupta yaşıorz son Ayda bi biteydi vallahi bıktım
Gizemk35 Bende 6. Haftamdayım ve bu İstanbul ayazında kaloriferleri kapattırıyorum. İnce kısa kollularla gezmeme rağmen çok terliyorum. (Normalde çok üşüyen biriyim😂) Ateşim var diye korkuyorum bazen. O derece sıcak basıyor. Normal mi kızlar?😣😣
1PrensAnnesi Gizemk35 valla cnm ben ilk ayalardan beri aşırı sıcakladım yandım hep ki benim ilk aylarım yaz dönemi oldu çok berbattı doktor anormal demedi hiç bi zaman sende sor bi bence normal😍
MiracAlpinveUmutunAnnesi Gizemk35 ahhh normal canım normalll benim vucut hashas olmasa butun soguk suyla dusa giricemde iste 😃
Gizemk35 MiracAlpinveUmutunAnnesi ayy yok hasta olursun sonra kocişlerimiz üfleye üfleye serinletsin bizi ahahah😂😂😂
Gizemk35 1PrensAnnesi hadi yaa herkes buz yiyor vallahi bana garip geliyo şuan ama bi kaç ay sonra bende yicem galiba bu gidişle😂😂😂
OlgaArslan 1PrensAnnesi ayyy öyle demeee ben hasta oldum boğazım şişti öksürük hapşırma hepsi bi yerde bazen bebe fırlayacak gibi geliyo 😔
OlgaArslan 1PrensAnnesi hasta olmama rağmen yine de yanıyorum daha kötü oluyorum yatmadan ağrı kesici içiyorum 3 saat uyuyorum yoksa başka turlü olmuyor 2 gündür kafayı yemek üzereyim inan ki
1PrensAnnesi OlgaArslan çok geçmiş olsun ya berbat bi durum tahmin edebiliyorum en azından ıhlamur limon filan iç cnm 😞
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Benim daha çok erken farkındayım ama iki gecedir ölüyorum resmen.. Akşam yemeğinden sonra göğsüm daralıyor kalbim sıkışıyor ter döküyorum resmen kuzum ve uyuyamıyorum😞
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi ne erkeni kuzum 😞 ben 10 haftadan beri böyleym ateşden deliricem artık daralma filan yok allahtan şükür💙
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Bende normal insanlara göre daha az üşüyordum ama iki gündür daralıyorum yatamıyorum bile düşün😞