Ben daha 10. Haftadayım ama geceleri üzerini açıp da uyuyorum,millet dışarda montla gezerken ben montu çıkarıyorum sıcak bastı diye...okuduğum kadarıyla genelde ilerki haftalar ya da sona yaklaşınca oluyor sıcak basmaları,benimki şimdiden çok mu erken acaba🤔