1PrensAnnesi Hamileliğin ilk başından beri elim ayağım hep yanardı ama 30lu haftalarda vücutta yanmaya başladı vallahi soğuk suda yıkanmadan olmuyo buda zararlı biliyorum 😞 ölücem ya nasıl başediosunuz ? (33+2yim)
MiracAlpinveUmutunAnnesi 1PrensAnnesi benimde oyle canım vucudumda yaniyo ayak altlarım daha fena yanıyo gece yatmadan önce yıkıyorum hemen eski sıcaklığına geliyo ama napalım o arada uyumaya çalışıyorum 😞
busraali 1PrensAnnesi bizde 32+4üz ateş basmalarından iç daralmasıdan bende uyuyamıyorum. En az 2 saat dönüyorum yatakta 20 defa kalkıyorum 😀 bu günlerde geçecek inşallah sağlıkla doğsun bebişlerimiz
OlgaArslan 1PrensAnnesi aynı durumdayım bide nefes darlığı oluşmaya başladı. Çözümü bulan varsa söylesin yoksa şu son 4 haftada kafayı yiyecem dayanamayacak gibiyim
1PrensAnnesi MiracAlpinveUmutunAnnesi aynen öyle ya bu kadar kötü olamaz ya resmen yanıyorum son ay cidden ne zor geçiyomuş eskiden yanıyo ayaklarım ellerim diye söyleniyodum meğer onlar bişey değilmiş 😞 Buz gibi sulara girmekten hasta olucam
seymaveminik MiracAlpinveUmutunAnnesi canım çoraplarını yatmadan önce biraz ıslat 5 dk buzluğa koy yatağa yatınca ayağına giy yatak önce biraz ıslanıyor ama ferahlarsın zaten uyudukça vücut ısın yerine geliyor çorap da gece kurumuş oluyor 🙂
MiracAlpinveUmutunAnnesi 1PrensAnnesi aynen ya ama ben buz gibi suya giremiyorum malesef migrenim var direk agrı yapıyo dün aksam bi tuttuki migren aslında migrene soguk uygulama iyi geliyo diyolar tutuncada tutuyo hele o yanmaya hiç çözüm yok mide mide yanmasınaaaa 😭
1PrensAnnesi MiracAlpinveUmutunAnnesi geçmiş olsun migrende kötü allaha şükür bnde mide yanması yok ama ateş basması baya sağlam😞
1PrensAnnesi OlgaArslan bende size eşlik edicem bu gdşle hepimz çıldırıcaz galba🙄 ne zormuş geçmio bitmio
Sevgib OlgaArslan uyuduğun yerde oda nemlendirici çalıştır çok işe yarıyor .. kış ayı radyatörler çalıştığı için havayı kurutuyor nefes almak imkansız .. ama buhar makinesi rahat uyutuyor.. bir de gögüs doktoruna görünebilirsin doktoruna söyleyip.. ben ventolin nebul kullanıyorum nefes darlığım kalmadı
srp123 1PrensAnnesi 36+6 yum bende daha çok ateş basma oluyor hep terliyorum habere duşa girmek zorunda kalıyorum bunlarda geçer inşallah
Moonse_rose Aynıyım ben de gece uykuları kalmadı, huzursuz bacak sendromu oldum herhalde diye söyleniyorum 😬 çok zor gerçekten yaa Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻🙏🏻
Mehmetinannesi 1PrensAnnesi bende 34 haftalik oldum özellijle ayaklarım beni mahvediyor doktoruma son gittiğimde söuledim o zamana kadar b12 kullanmıyordun bi deniyelim bazı kişilerde rahatlatıyor dedi beni çok olmasada biraz rahatlattı kullanmıyırsanız deneyebilirsiniz
TCEssBahar 37 haftalık hamileliğimin ilk günlerinden beri cayır cayır yanıyorum valla evde bütün pencereler açık geceleri uyunmuyor Allah yardımcımız olsun Doğumdan sonra geçer diyorlar 🙄
1PrensAnnesi TCEssBahar al benden de o kadar eşim geleceği zaman kızıo die kaptırıyorm evi ısıtıorm o yokken sürekli açık heryer zaten gece üzeri açık uyuyorm buz ve soğuk su tüketiorm zatürre olmadan doğururuz inş 😞
deletedmom11 1PrensAnnesi bilinçsiz yemştm ben ilk hamilelğmde böyle konşck kmse yoktu cahilldm ama kendimi hep buzluğn önnde çay tabağına buz doldurrken buluyodm annemler de çocuu dondurdun diye kızıyolardı demekki ondanmış